Konzultant/ka zákaznické linky – rozšiřujeme náš tým
Hledáme do našeho kolektivu komunikativního, příjemného a pečlivého člověka nadšeného do IT, který se bude starat zejména o péči o zákazníky prostřednictvím telefonické komunikace a provede následnou evidenci.
Vše řešíme týmově, ale díky tobě se dotáhnou projekty do konce 🙂
Chce to systematičnost, dobré rozvržení práce a také porozumění tomu, jak naše služby fungují.
25.000 – 35.000 Kč
Platové ohodnocení
HPP, brigáda
Typ pracovního poměru
Spálené Poříčí
Lokalita
Co od Vás očekáváme?
- Komunikativnost
- Příjemné vystupování a chuť se učit novým věcem
- Základní znalosti v oblasti IT
- Organizační schopnosti
- Vlídnost vůči zákazníkům
- Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, G Suite)
- Znalost komunikačního nástroje Slack výhodou 🙂
K náplni práce patří také:
- Plánování a koordinace výjezdů technických pracovníků.
- Jde o velmi různorodou práci, kde můžeš využít své schopnosti převážně v komunikaci, plánování a obchodním cítění.
Výhodou bude, pokud budete mít:
- Zkušenosti v oblasti aktivního prodeje nebo zákaznického servisu
- Zkušenosti v plánování
- Obchodní cítění
Co Ti můžeme nabídnout?
- Stabilní zázemí dlouhodobě fungující firmy
- Nadstandardní platové ohodnocení, dle zkušeností pracovníka
- Pravidelný růst platu
- Vánoční prémie
- Internetové připojení a IPTV
- Možný kariérní růst, dle šikovnosti a zkušeností
- 5 týdnů dovolené, volné víkendy, Sick day
- Pořádáme firemní akce, školení, večírky, teambuildingy, zkrátka se nenudíme 😉
- Hledáme člověka pro dlouhodobou spolupráci.